Bakan Işıkhan’ın Ankara’daki Konuşması Bakan Işıkhan, Türkiye Çimse-İş Sendikasının Genel Kurulu’nda Konuştu Bakan Işıkhan, Ankara’da düzenlenen “Türkiye Çimse-İş Sendikasının 22. Olağan Genel Kurulu”nda önemli açıklamalarda bulundu. Sendikaların demokrasinin temel taşı olduğunu vurgulayan Işıkhan, Türkiye’nin büyük ve güçlü bir ülke olma yolunda kararlılıkla ilerlediğini belirtti. Demokrasi ve Vesayet Odaklarına Karşı Duruş Bakan Işıkhan, Türkiye’nin demokrasiye verilen…
Bakan Işıkhan, Ankara’da düzenlenen “Türkiye Çimse-İş Sendikasının 22. Olağan Genel Kurulu”nda önemli açıklamalarda bulundu. Sendikaların demokrasinin temel taşı olduğunu vurgulayan Işıkhan, Türkiye’nin büyük ve güçlü bir ülke olma yolunda kararlılıkla ilerlediğini belirtti.
Bakan Işıkhan, Türkiye’nin demokrasiye verilen “balans ayarını” Cumhurbaşkanı liderliğinde milletle birlikte yazdıklarını ifade etti. Vesayet odaklarına karşı net bir duruş sergileyen Işıkhan, milletin kendi kaderini belirleme hakkının her şeyin üstünde olduğunu vurguladı.
Bakan Işıkhan, işçi, işveren ve devlet arasındaki dengeyi vurgulayarak, ülkenin kalkınması için bu üç unsurun bir arada hareket etmesi gerektiğini belirtti. Sendikal örgütlenmeyi destekleyen Işıkhan, işçilerin ve işverenlerin haklarını korumanın temel sorumlulukları olduğunu dile getirdi.
Türkiye’nin ekonomide istikrarlı bir büyüme sergilediğini vurgulayan Işıkhan, işsizlik oranının düşük seviyelerde seyretmeye devam ettiğini belirtti. İstihdam politikalarının olumlu sonuçlar verdiğini ifade eden Işıkhan, ülkenin ekonomik hedeflerine ulaşmak için üretmeye, büyümeye ve istihdamı artırmaya devam edeceklerini söyledi.
Bakan Işıkhan, Türkiye’nin büyümesi ve kalkınması için önemli sorumluluklar üstlendiklerini belirterek, daha güçlü bir Türkiye için çalışmaya devam edeceklerini ifade etti. Cumhurbaşkanı liderliğinde ülkenin büyüme vizyonuna sadık kaldıklarını söyleyen Işıkhan, işçiler, işverenler ve sendikalarla birlikte daha güçlü bir ekonomi için omuz omuza mücadele edeceklerini vurguladı.
Yorum Yap